Vraag en antwoord van HomeOfficeShop.nl

 

Verzenden en Leveren

Wat is de levertijd van de verzending?

Uw bestelling wordt rechtstreeks geleverd door onze leveranciers met magazijnen in Europa en Azië. Om die reden kunnen wij de prijzen bij Home Office Shop zo laag houden.

De levertijd van een bestelling is gemiddeld 6 tot 15 werkdagen binnen Nederland. Buiten Nederland kan de levertijd nog iets langer zijn.

Kan ik mijn bestelling op mijn werk laten bezorgen? Jazeker, u kunt zelf bij de bestelling het afleveradres aangeven.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 4,95 voor Nederland en België. Bij een besteding van meer dan € 50,00 worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen doe je eenvoudig door het artikel aan te klikken en in de winkelwagen te stoppen. Klik vervolgens op afrekenen en vul je adresgegevens in. Betalen kan eenvoudig via Ideal, Creditcard of PayPal.

Kan ik zelf de levertijd kiezen?

Het is momenteel niet mogelijk een tijdvak te kiezen voor uw levering. Ook is het aangeven van een tijdsindicatie niet mogelijk.

Ik woon in het buitenland, kan ik dan ook bestellen?

Jazeker, dat kan eenvoudig. Alleen de verzendkosten zullen iets hoger uitvallen.

Ik mis een gedeelte van mijn bestelling, hoe kan dat?

Het kan zijn dat producten afzonderlijk van elkaar worden verstuurd. Doorgaans ontvangt u de ontbrekende producten binnen 1 tot 3 werkdagen later. Onze excuses voor het ongemak.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

In 99% van de gevallen komt een pakket gewoon binnen de gestelde levertermijn aan. Helaas kan het wel eens gebeuren dat een bestelling in het leveringsproces vertraging loopt. Heeft u na 4 werkdagen, na het verlopen van de levertermijn nog niets binnen? Neem dan contact op via het contactformulier met Home Office Shop.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

U kunt uw bestelling binnen 7 werkdagen nog kosteloos annuleren. Neem hiervoor contact op met de helpdesk van Home Office Shop en u ontvangt van ons een bevestiging dat de bestelling is geannuleerd. U zult uw betaling teruggestort krijgen.

Retourneren

Hoe kan ik een zending retourneren

Voldoet een artikel niet aan uw wensen, dan kunt u dit binnen 14 dagen probleemloos retourneren, mits zoveel mogelijk in de originele verpakking en zonder zichtbare gebruikssporen. U betaalt zelf de verzendkosten voor het retourneren.

Voordat u het artikel retour stuurt, dient dit eerst te melden via het contactformulier, anders kunnen we uw retour niet in behandeling nemen. Vermeld daarbij uw bestelnummer en de reden van retour, zodat wij uw vraag snel kunnen verwerken.

Bij binnenkomst wordt uw artikel zo spoedig mogelijk verwerkt in ons magazijn en ontvangt u daarna het aankoopbedrag van ons terug.

Retouradres:

Home Office Shop
Laan van Kronenburg 14
1183 AS Amstelveen
info@homeofficeshop.nl

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat kan ik doen?

Allereerst onze excuses hiervoor. Wanneer u een verkeerd artikel heeft ontvangen, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice en het artikel retour te sturen.

Retouradres:

Home Office Shop

Laan van Kronenburg 14

1183 AS Amstelveen

info@homeofficeshop.nl

Waar moet ik op letten bij een retourverzending?

Let erop dat het product netjes verpakt is in de originele verpakking en de doos waarin het bij u geleverd was. We nemen de retourzending niet in ontvangst als het product is beschadigd doordat het niet zorgvuldig is verpakt.

Betalen

Is betalen via Home Office Shop veilig?

Jazeker, onze betalingen gaan via het betaalplatform van Multisafepay. Duizenden andere webshops hebben deze betaalmodule ook veilig via Multisafepay geregeld.

Wat zijn de kosten voor het online betalen?

Betalingen in onze webshop zijn voor u gratis. Wij nemen de kosten hiervoor voor onze rekening.